kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Saturday, September 3, 2011

hari yang memenatkan

pagi tadi family aku dengan family cik murat pegi pahang
pergi open house
gerak dari rumah pukul 9.00am
sampai sana duduk-duduk , makan , borak-borak
sampai balik umah pukul 4.40 pm
penat sangat duduk dalam kereta
dah lah ayin uh bawak kereta laju
sakit kepala aku ..
sabar je lah
lepas uh teman ayin pegi s2 sebelom pegi s2 singgah rumah nenek dulu
duduk rumah nenek sampai pukul 8 lebih pas uh baru gerak pegi s2
kita orang pegi pasar malam s2
lepas pegi uh baru balik rumah
malam ni family mak long & pak long datang beraya
tadi capital P call  aku ..
sejak kebelakangan ni dia asyik call aku je
haha ...macam tahu je aku tengah rindu ko kan
aku sayang ko lah doh ..
macam nr ni ?
hope ko tak perasan
aku malu lah kalau ko tahu aku sayang ko ..
hope kita macam ni sampai bila-bila oke
jangan pegi dari hidop aku tau :)
sebab aku sayang kau


saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment