kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Friday, October 7, 2011

bff , sahabat , bestie ! tak ada makna pon .

mase sekolah ni banyak sangat ajar kita erti persahabatan kann 
lau satu hari nanti kita semua dahh keja mesti kita rindu zaman sekolah .
mase kerja nanti mana ada istilah sahabat , bff or bestie .
huhuh . tapi kenapa kita takk reti nakk hargai ni semua .
banyak sangat kita dengar cerita sahabat , bff or bestie putuskan tali persahabatan .
kenapa mesti ada perkara - perkara macam ni ?
tapi kan saya pon penah rasa kecewa dengan orang yag saya anggap bff saya .
dia berubah sekelip mata je .
lepas uh saya tak percaya lagi apa itu bff .
saya cuba mulakan hidup baru dengan seorang yang saya anggap sahabat .
tapi uh semua takk indah macam saya bayangkan .
dia takk penah pon anggap saya sahabat dia .
dan saya rasa pon dia takk penah pon anggap saya ni penting dalam hidup dia .
dan sekarang . 
dia takk penah paham saya . 
hidop saya dahh takk ada erti sahabat , bestie or bff .
semua sama hanya seorang KAWAn .
saya harap hidup saya lebih bererti selepas ini .




saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment