kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Monday, November 21, 2011

terima kasih awak


hari ni ari paling seronok sebab malaysia menang bola sepak .
penat saya sokong and jadi ripoter at fb tentang bola sepak akhirnya juara jugakk .
happy gila lahh padan muka indonesia . 
jangan pandang rendah dekat malaysia lahh sebab malaysia terhebat tau .
lepas tengokk bola masuk bilik ap lagi layan fb lahh .
haha . at fb bukan men lagi warga malaysia meraik kan kemenangan malaysia .

lepas uh tiba-tiba ada no yg tak dikenali telifon saya .
hahah saya tahu dia sape meh !
haha . macm maner tah dia boleh dapat nombor saya . 
heran ni . penat tanya tapi dia still takk bagi tahu jugak . 
borak ngan dia smpai pukul 1.30 am 
haha . penat ouhhh . macam-macam cerita lahh .
pas uh amik keputusan untuk tidor . 
yeahhh selamat malam :)














mood : happy tersangat lah .
           terima kasih awak layan saya .
           apa-apa pon best sangat borakk dengan  awakk :)
           imissyou lahh <3




saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment