kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Wednesday, December 7, 2011

terima kasih sape yang tukar paswod fb aku


time aku tengah sedap men game tiba-tiba fb aku tertutup sendiri . 
and aku cuba on balik tapi tak boleh and dia cakap anda telah menukar paswod anda pada jam 12.37 
sisbai sape yang tukar aku tengah men game , bila mase pulak aku tukar . 
ishh , mase uh masih relex lagi . 
buat apa yang patut tapi still tak boleh . 
still tak bolehh ag , dah off lp on balik pon takk boleh .

argghhh time tok menangis pulakk . aku sayang lahh fb uh , 
member aku cakap fb aku kena hack . 
macam maner ni aku nak fb uh jugakk , takk nak fb lain  lahh , tolong lahh .
sape yang tukar fb aku tolong lahh bagi balik paswod baru kat aku , jangan lahh wat dajjal kat aku dohh 
jangan wat aku gila lahh . 
ok ! aku dahh tak ad mood , now  aku nakk offline .
hope sangat esok fb aku boleh bukak balik , 
ya allah tolong aku ya allah .






saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment