kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Friday, July 20, 2012

happy anniversary FANAS

alhamdulilah akhirnye 
genab setahun ikatan persahabatan yang terjalin antara kami group FANAS 
sumpah macam tak percaya jer yang kami semua dah setahun bersama tempuhi dugaan persahabatan .
sampai satu tahap mulut saya nih pernah membubarkan FANAS dan macam - macam lagi lahh yang
FANAS tempuhi . berapa ramai pulakkan yang agak anti dengan kami . 
tak pe jiwa tabah hati kental akan perolehi kejayaan . 
tapi bak kate orang lahkan "ikatan persahabatan yang iklas memang susah nak pisahkan'
kan dah terbukti apa yang saya cakap .
dan saya nak ucapkan terima kasih lahh dekat kawan saya terutama nye group RDST yang wish anniversary kami sampaikan bising yang teramat lah time beratur tadi .
tak lupa jugak dekat group ANJ yang telah membuat memo terbesar untuk FANAS 
sumpah terharu sangat . hehe 
walaupun dalam memo tuhh komen mama agak SENTAP 
tapi still nak cakap terima kasih . 

baiklah sampai disini sahaja coloteh saya . 
takut nanti bosan pulak orang nak bacenyer . 




saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment