kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Thursday, November 29, 2012

terjumpa memo lepas

assalammualaikum 
now saya  nak tulis pasal tajuk dekat atas tuh .
 semalam saya kemas bilik saya then terjuma memo yang mereka bagi dekat saya , 
sebab tuhh lah saya nak update pasal memo yang dah lepas .
memo dah sinonim dekat sekolah saya . 
kalau gaduh , rindu nak exam memo mesti terbang punye lahh . 
sweet sangat tapi lepas ni dah tak dapat nak bermemo lagikan . 
mesti rindu sangat waktu-2 macam ni nyerr . 
 yang ni semua memo daripada a'a saya LATIFAH RABANI
banyakkan . btwy terima kasih adik bagi memo dekat akak 
memo terakhir dia yang 8A+ mama lara
rindu sangat dekat dia . tak tahu lah bila lagi dapat jumpa dia .
saya SAYANG sangat dekat dia 
memo dari NURRUL AZURIN 
banyak sangat yelah setiap hari saya bermemo dengan dia .
tapi lepas dia keluar asrama jarang sangat dapat memo dari dia .
kalau tak setiap kali saya exam jer mesti nyerr dia pas memo tapi mase saya SPM tak ada pon .rindu sangat 
dia pon semakin jauh sangat dan saya  sangat rindu dekat dia . 
apepun saya tetap SAYANG dia . macam saya sayang LARA . 
mereka BAIK sangat untuk saya . 
sebab tuhh saya tak akan pernah LUPAkan mereka dalam hidup saya .
yang ni memo dari kawan - kawan dan adik form 4 
yang paling besar tuhh memo dari ANJ mereka bagi time anniversery FANAS 
terima kasih untuk mereka yang penah bagi saya memo 
jasa anda dihargai . hehe
yamumm sedap nyerr . 
ni semua kawan - kawan saya bagi . 
biase lah dekat asrama memang cadbary jer yang femous 
btwy terima kasih kepada mereka 
lepas ni dah tak dapat dah coklate lagi . kena lahh beli sendiri pulakk .









saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

1 comment:

  1. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    bagi - bagi motivasi
    semoga bisa jadi semangat
    Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

    ReplyDelete