kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Thursday, December 6, 2012

last paper

maka berakhir lah sudah alam persekolahan saya 
dan hari ni saya bebas 
saya dah tak memegang status budak sekolah lagi 
paper akhir tadi PMBT 
memang terbaik lah mase pengawas peperiksaan tuh umumkan 
 " masa tinggal lagi 10 minit lagi "
semua dah tersenyum sendiri sambil pandang kertas exam 
keluar jer dewan semua menjerit
paling gila shahrul lah simbah air haram apa tah sampai satu sekolah bau busuk 
sakit pulak jiwa saya 
yang kena simpah saya dengan mila pulak jer tuhh 
argghhh memang sakit hati teramat ah time tuhh 
lepas tuh berkumpul dekat astaka ambil sijil 
semua berkumpul yang kami ni budak fanas masuk HOSTEL main tepung 
habis kotor hostel dah lahh baru kemas kan 
nasib lah sape yang jalan dekat situ semua kena baling dengan tepung 
tapi 
saat macam tuhh memng best sangat 
bila lagi lahh nak jumpa kawan sebest mereka semua 
hope nanti kite semua berkumpul semula yee 

   *gambar atas sekali time sebelum masuk dewan peperiksaan 
* kedua and ketiga gambar time dalam dewan peperiksaan  

                                                                             

saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment