kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Wednesday, February 13, 2013

dugaan lagi .

hari ni hari yang amat menyedihkan 
 tak tahu lahh nak story macam maner tapi yang penting hari ni
 banyak benda yang menyakitkan hati aku . 
pertama 
aku memang tak puas hati dengan kak **** 
dia kenapa nak tengking aku . 
patut nya dia boleh cakap elok - elok .
yee aku tahu aku orang baru tak macam dia dah lame kan *** pun sayang kan 
tapi aku ni bukan buat - buat tak tahu memang aku tak tahu sebab mase aku masuk dulu *** tak ada pulak bagi tahuu . *** pon tak pernah marah kalau aku bertanye yang kau nak bajek sangat nape ?
aku pikir kau tua jer aku hormat kau 
tak pe bulan 2 ni aku berambus .
aku dah malas dahh nak layan perangai kau yang bajek bagus sangat 
lau rase bagus sangat asal kau tak jadi *** jer ! 
kenapa ? tak layak kan . 
arghhh kau betul - betul buat mood aku hilang lahh . 
kedua 
aku tak tahu lahh nape aku boleh beli benda bodoh ni .
sampai RM 30 harga dia 
sedangkan aku tahu aku msti ta guna nyaaa . 
aku tak tahu lahh macam mner aku ni boleh buat keputusan tanpa pikir dahulu 
lepas tuh dah beli baru lahh aku ni nak berpikir 
ishhh kenapa dengan aku ni 
sekarang aku baru rasa membzir sangat 
rase macam nak mintak jer duit aku balik 
ketiga 
bagi aku dah tak ada keseronokan bekerja bila benda ni jadi 
dan aku rase nak berhenti 

aku dahh malas lahh 
biar lahh aku buat jual online uh jerlahh dengan juu 
mukin dah cukup kot . 
tak ada orang nak mengarah 
bukan aku ni tak boleh kena arah tapi aku tak suka kalau benda
 boleh cakap elok - elok tapi ditengking - tengking kenapa kan . 
pikir lahh sendiri 
maner pergi adap dia . orang melayu kann . 






saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment