kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Thursday, July 25, 2013

ini lah kenyataannya ..

fuhhhhhhh .. berabuknyaaaaa .. hehe 
sekian lama saya tak mengupdate blogger saya ..
now saya akan mengupdate semula blogger saya jika ada masa dan diberi masa  ..
okeyy now saya nak kongsi dekat semua yang sekarang ni saya belajar dekat
  Kolej Universiti Islam Melaka
yang bakal di naik taraf menjadi Universiti Islam Melaka Malaysia 
bila tuhh saya pon tak pasti mukin tahun depan lahh rasanyaa ..
okeyyy .. dekat situ saya ambil kos Hospitaliti nama besarnyaa ..
atau Diploma Hotel Managment 
ramai yang tak tahu maksud Hospitaliti 
dan ada yang cakap Hospitaliti ni nak jadi Nurse  ..
bukan budak luar jee cakap macam tu
  ada kawan KUIM pun tak tahu ..
tapi 
 sebenarnya hospitaliti tuh kos masakan , perhotelan , pengurusan acara  dan perlancongan  .. 
tapi entah kenapa sampai hari ni saya masih tak dapat nak selesakan diri dekat sana ..
macam-macam faktor menyebabkan saya tak selesa dekat situ ..
setiap minggu saya nak balik sebenarnya kalau boleh setiap hari saya nak balik .. 
tapi memandangkan rumah jauh makanya saya balik setiap minggu jelahh .. 
setiap hari mesti akan ada persoalan dalam hati saya ..

kenapa saya masuk sini ??
setiap hari mesti saya akan cakap bila saya akan keluar dari sini .. 
now saya hanye berserah saya amat berharap satu hari nanti saya dapat ditukarkan ketempat lain .. 
kenyataan nyaa saya tak tahan duduk sini ..
kenyataannya saya memang dah tak dapat nak terima duduk dekat situ dahh ..
kenapa ??
sebab saya tak tahan disini sebab ...
banyak lahh sebab nyaa 
malas nak cerita dekat sini dan  malas nak mengaibkan sesiapa kalau saya bercerita dekat sini ..
mukin ini dugaan untuk saya .. 
saya redor dan bersabar .. 
tapi oneday saya akan story jugak kalau waktu itu memaksa ..
sebab saya manusia biase jee tahap kesabaran tak sehebat maner ..





saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment