kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Thursday, February 27, 2014

semuanyaa salah

serius aku pon ada jugak perasaan .. 
aku nak bergurau semua salah bagi kau orang 
okeyy ..
deal lah lepas ni aku takkan bergurau lagi ..
ni yang semua nak .. 
aku ada jugak perasaan ..
aku jee nak jaga hati kau orang memang tak lah
itu bukan aku lahh .. 
ye memang aku ego ..
atlist aku jadi diri aku sendiri .. 
lepas ni kalau kau tak suka aku or tak nak tegur aku pon aku okeyy jee ..
nanti mati dalam kubur pon sorang-sorang jugak ..
so senyap buat hal sendiri .. 
lagi pon ag berapa minggu jee nak habis sem .. 
tak kesah lahh 
tak ada mood lahh nak update banyak -banyak 
mood nak stdy pon hilang tibe - tibe 
dugaan hidup 
tempuhi dengan jiwayang tenang .. 
aku mampu aku tahu 
aku takkan lemah sebab orang 

p/s : terima kasih kawan .. kau buat aku tahu tak semua yang kita buat mampu nak puaskan hati orang .. 



saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment