kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Friday, September 23, 2011

selamat hari jadi kecik

yahoo ! i coming home
sebenarnya hari ni bukan balik wajib pon tapi tiba-tiba je warden baik bagi kite orang balik sebab sekolah tengah ada krisis air .
ape-ape pon aku happy gila dapat balik .
sebab aku rindu dekat family aku .
pukul 4 .00 pm tadi abang aku jemput .
sebelom uh kita orang sambut bisday kecik .
haha .
patut malam ni sebab kan balik so kita orang sambut petang sebelom balik .
mula- mula kecik ngan borak at atas katik ngan ika and bella
aku datang terus baling bedak . bapak lak ai habis bedak aku .
lepas uh dia keluar dorm kena simbah air ngan ika
bape minit lepas uh kena simbah air laici basi dengan amal
kena baling sabun mandi dengan comel shampoo pon kne jugak !
kena baling coklat cair dengan nad
haha .
tiba- tiba je k. k-pop n lily grop datang
mula-mula k. emon simbah air lepas uh k. aida baling air nila
k .shiera datang kena baling losen di sertakan bedak .
memang terbaik lah .
kesian betol aku tengok kecik .
tapi yang pasti aku nak sahabat aku happy time macam ni
dan terima kasih akak lily yang sudi memeriahkan sekali .
jasamu dikenang .

sayang sama kamo shazana shahrim
selamat hari jadi moga dipanjangkan umur .
saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment