kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Saturday, April 7, 2012

harap hari ini boleh satukan kami semua

assalamuualaikum blogger 
hari ni saya dah kena balik hostel balik , duduk hostel tiga minggu lagi .
urmm , lamanya . mestilah saya rindu kat facebook & blogger saya ni . 
malam ni saya dan sahabat saya ada buat makan-makan sikit . 
dekat kelas 5skk hope sangat bila kite orang buat macam ni boleh rapatkan lagi persahabatan kita orang 
saya tak mau lah kawan-kawan saya masam muka sesama sendiri , 
lagi pon ini tahun akhir kami semua 
lepas ni mane nak cari lagi sahabat zaman persekolahan
 saya nak tahun akhir ni kami semua sematkan dengan kegembiraan
bukan kesedihan .  
saya nak malam ni terukir 1001 kenangan untuk kami semua 

5 S'double'k
 sahabat , andai satu hari nanti saya berjaya saya nak berjaya bersama kamu semua . 
sahabat andai satu hari nanti saya dapat naik pentas saya ingin naik pentas bersama kamu 
sahabat andai satu hari nanti saya mengis kegembiraan saya nak kamu pon turut menagis sekali 
sahabat itu janji kita semua , 
salam persahabatan untuk saya , 



saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment