kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Monday, July 9, 2012

hari sukan sekolah

hype guys . 
hari ni saya nak update pasal ari sukan sekolah saya .
walaupun tahun ni hari sukan sekolah saya tak berapa meriah di sebab kan berapa faktor yang tak dapat dielakkan tapi cukup lah itu jadi kenangan buat pelajar tingkatan 5 yang bakal akhiri zaman persekolahan . 
tahun ni rumah wira johan keseluruhan lagi . 
dengan tema pemain bola . 
tengok lah gambar bawah ni dah macam nak pergi tengok bola dah . 
yahoo! 
sebagai salah seorang peserta rumah wira saya turut berbangga . hehe 
tapi kawat kaki rumah satria masih memegang taktha nombor 1
walaupun mereka simple tapi mereka tetap dapat menarik hati juri . 
tahun ni tema mereka askar lah kan . 
yang ni pulak rumah wira  tema mereka tahun doremon . 
wow ! comel kan tema dia orang . 
yeahh ! yeahh ! 
ni lah orang kuat rumah merah atau juara . 
apa-apa pun mereka tak boleh kalahkan wira . 
ini lah hadiah yang bakal dia terima oleh para pemenang . 
terima kasih cikgu sediakan hadiah . 
jati ayu
 ketua rumah wira yang banyak berjasa dan menyumbang kemenangan untuk rumah wira 
mase acara lompat jauh . 
mase ni saya tak tengok pon sebab tak berapa minat lah dengan acara ni . 
ini lah barisan pelari rumah sukan 
tengah tunggu mase di panggle name sempat lagi bergambar .
yang ni time senam seni .
acara wajib untuk sekolah saya .  nampak tuh bersemangat muka semua nyerr . 
 ini lah barisan budak kawat kaki untuk rumah wira . 
tengok tuh semua nyer macam nak pergi tegok perlawanan bola jer . 
yeahh ! 
piala kemenangan untuk rumah wira 
sebelum tinggalkan padang lela sempat lagi bergambar . 
apapun kenangan yang indah tak mukin dapat dilupakan . 


















saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment