kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Sunday, January 20, 2013

inilah kehidupan

saat macam ni air mata memang dah tak tertahan lagi . 
sedih sangat kalau dipikirkan 
semakin meningkat usia semakin banyak dugaan 
now baru saya tahu macam maner kehidupan alam pekerjaan 
hati maner tak sedih kalau benda yang kite tak buat tapi orang cakap kite buat tanpa usul periksa 
memang kamu ada hak tok itu semua tapi saya pon masih ada hak untuk diri saya 
rase macam dah putus ase sangat nak teruskan ni semua 
tapi saya tak sekejam macam tuhh tok pergi jer 
sebab saya ni masih pikirkan orang sekeliling saya .
ape yang harus saya buat ?
ape keputusan yang patut saya lakukan 
yee saye masihh mentah tak dapat nak sesuaikan diri dengan ragam manusia 
tapi saya masih ingin mencuba 
saya pasti saya kuat untuk ini semua 
selagi saya percaya ALLAH sentiase bersama saya 
selagi saya percaya emak dan ayah sentiasa menyokong saya 
saya mampu bangun semua 
saya mampu buktikan yang saya tak selemah yang mereka bayangkan 
saya akan buktikan :)


saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment