kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Sunday, July 28, 2013

ini bukan kawan tapi ini lawan

kenapa lah pagi-pagi ni kau dah menyakitkan hati
kau tahu tak pagi-pagi ni kau dah buat mood aku spoil ..
kau tuh tahu mengata orang jee tapi perangai kau sama jee ..
kau kalau nak cakap orang kau cermin dulu diri kau tuhh lepas tuhh baru okeyy kalau nak mengata orang ..
patut lah ramai tak suka dengan kau kan ..
lepas ni memang tak lah aku nak berbaik dengan kau ..
kau carik masalah dengan aku lepas tu kau buat hidup aku terbeban dengan masaalah kau ..
memang lepas ni aku akan buat hidup kau dengan masalah jugakk ..
sumpahh ... sia-sia jee aku buat baik dengan kau memang sia-sia jee aku percaya kau ni .. 
sebernanyaa kau tuhh tak ada benda pon kann tapi kau tuh nak meroyan dengan jantan kau memang kau cakap macam tuhh ..
kau tahu tak kau memang banyak timbulkan masalah tuk aku ..
dan kau tahu tak kau memang manusia yang selalu menyusahkan aku ..
kau tu manusia tak kenang budi kau tahu takk ..
sumpah !! aku bencikan kau .. 
bila kau mengata orang macam kau tuhh betul sangat ..
tapi sebenarnyaa kau sama jee ..
ehh perempuan kau tak ada cermin ehh dekat rumah sampai tak boleh nak cermin diri kau tuhh .. 
menyesal aku jumpa orang macam kau ni ..
 sumpah !!
 MENYESAL 


p/s: ya allah aku mohon ya allah aku harap sangat aku dapat tukar tempat lain .. 
aku nak belajar tapi kalau mcam ni lahh mcm mner .. aku memang dah tak boleh nak terima dah dekat situ ..memang aku dah tak boleh nak terima terus hidup dekat situ .. ya allah aku tahu ya allah engkau maha mengetahiu betapa aku tak mampu untuk bertahan .. tolong lahh ya allah berikan aku peluang serta kesempatan .. aku nak jugak rase sebarnyaa erti sebenarnyaa .. aku nak juga rase macam mner kawan aku rase seronok dekat tempat baru .. 

p/s : pada kau yang terasa apa aku tulis aku mintak maaf .. lepas kau bace ni hope kau sedar dan tolong jangan asyik pentingkan diri kau .. dan tolong jangan reti cakap orang jee padahal kau sama macam orang tuhh .. tolong lahh jangan asyik nak sakitkan hati orang .. lepas kau bace ni kau nak benci aku ke itu kau punya pasal lahh .. kau yang suruh aku buat macam ni kann ..kata-kata kau memang dah tak boleh pakai lepas ni .. maaf lahh aku cakap lepas ni memang tak lahh aku nak tolong kau lagi .. kite buat hidup kite sendiri ..
 terima kasih lahh .. 





saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment