kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Sunday, February 5, 2012

hope kenangan 4skk tak hilang dari ingatan .

 saya rindu kan kamo yang dulu . 
nilah kawan yang mula-mula saya kenal dan saya rapat time masuk 4skk 
.......
kite sekarang dah lain kan semua dah tak rapat mcm mula-mula fanas ditubuhkan .
maa rindu sangat kat kamo semua . 
mybe smua dah jumpa kawan baru kan . 
dan nak mulakan hidop barukan .
tak kesah lah . 
apapun maa nak cakap satu je . 
jangan buang fanas dalam jiwa kamo semua ye . 
....
saya tetap sayang fanas . 
tahun ni tahun last kita semua .
hope tahun ni kita simpan memory yang paling indah buat sahabat FANAS ye .
hope kalau ada masalah kita dapat selesaikan sama-sama 
jangan putuskan persahabatan ini ye . 

nak bagi tahu ini hari ini noratika bt abd hamid terlampau rindukan kamo semua .



nina harmiza 
 sahabat 8 tahun . 
aku sayang kau dunia akhirat . 

bella kamal 
pendengar setia ,
 walaupun bella dah berubah , mama tetap sayang bella . 

jati ayu 
penghibur hati .
 aku rindu kau jati . biarlah sebahagian hidop kau jadi hidup aku . 
walauapa pun yang terjadi aku tetap aku tolong kau . 

shazana shahrim
pengubat jiwa 
aku sayang kau kecik . 
ty sbab kau bnyak dengar masaalah aku . 
hope persahabatan ini selamanya . 
ingat tau janji kita kalau histeria berlaku kau kne cari aku dan aku akan cari kau . 
kau je boleh tolong aku mase uh .










                                                                             

saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment