kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Monday, February 6, 2012

yeahhh kami sahabat kepala gila

haha , macam nilah kalau dah lama tak jumpa saya dan kawan - kawan mula lah jadi gila . 
haha , dulu selalu kat skolah lama pakai nme peik - pelik 
tapi skolah baru dah tak . 
oke saya rindu mereka 
nurul adila 
mohd zahin 
Joyah Senget and Husin Ghombau jom p clubbing malam ni . pacak tiga ok :)
 ·  ·  · Remove from Profile · 10 hours ago · 
  • Husin Ghombau likes this.
    • Husin Ghombau jom jom , kau duduk tengah tengah au :D
      10 hours ago · 
    • Joyah Senget haha sengal lah kau husin . dah tua pon tak sedar diri
      10 hours ago · 
    • Wan Jenab wakakakakakaaka korang kelakar laa .
      10 hours ago · 
    • Husin Ghombau ek eleh , kau pun sama laa joyah , hidung tuu kalau boleh tknk lagi comel ke ? dah tua, tua je lah
      10 hours ago ·  ·  1
    • Joyah Senget haha , lame dah tak buat benda mcm nikan
      10 hours ago · 
    • Joyah Senget ehh kau husin mngutuk aku pulakkk .
      10 hours ago · 
    • Wan Jenab kikikikikikikikikikiikikiki gaduh laa joyah dgn husin .\
      10 hours ago ·  ·  1
    • Husin Ghombau HAHAHA , sorry , *wan jeban
      10 hours ago · 
    • Joyah Senget husin kau tengok jenab uh . gambar dia tak mnahan je
      10 hours ago · 
    • Wan Jenab nama aku wan jenab bukan WAN JEBAN LAA HUSIN bongok
      10 hours ago ·  ·  1
    • Joyah Senget haha sakit perot joyah tergelak .
      10 hours ago ·  ·  1
    • Wan Jenab suko hty kau je kan husin ghambou ckp aku jeban . mak aku bg nama wan jenab kau sedap2 je tukar . daa mcm jamban .
      10 hours ago ·  ·  1
    • Husin Ghombau hahah , biaso laa dah tuo tuo ni , polupo numberrrrrrrrr satu . engkau macam tak mengerti pulak yo jenab ,
      10 hours ago · 
    • Joyah Senget haha , jamban pon jamban lah jenab oi . husin asl muka hang dah tua ni makin hemsem
      10 hours ago ·  ·  1
    • Wan Jenab tuo tak tuo , aku tak pduli . kau jangan malukan nama aku husin . dalaa gigi kau hilang . p buad gigi laa . malu orang tgk .
      10 hours ago ·  ·  1
    • Husin Ghombau hahahaha! engkau jangan nak kuang hajar dengan den yoo , kang den lopuk kang , biar laa tkdo gigi pun , baru sodap cium molot :D
      10 hours ago · 
    • Joyah Senget apa nye yg sdap . cium krng rase lidah je . lidah dah lah baru bacing . tak selere joyah
      10 hours ago · 
    • Husin Ghombau hahaha! bau bacing apo ehh ? den guno listerine tau .
      10 hours ago · 
    • Wan Jenab hahahahahahahahaha . bodoh je husin ni . tua tak sedar diri . dah besar nak mmpus .
      10 hours ago · 
    • Joyah Senget apa ayat kau wan jenab , macam org tak pnah pegi sekolah lahh
      10 hours ago · 
    • Wan Jenab aku tak p skolah laa . aku p u je . weyy joyah aku tgk kau comel laa buad mulut cmtu . aku rasa mcm nak amek gmba dgn kau
      10 hours ago · 
    • Joyah Senget haha maner boleh ni spesial lah den tangkap siap pakai canon lagi . mane Husin Ghombau ni mati ke ?
      10 hours ago · 
    • Husin Ghombau sorry laa , den poie tandeh tdi molopeh kan hajat
      10 hours ago · 
    • Joyah Senget haha , pandai lak husin kau p tandas , ingtkan slamai kau berat tepi jalan je . mane bole stu kau lpaskan
      10 hours ago ·  ·  1
    • Wan Jenab eeee , husin daa ade gigi . bapak comel muko kau usen
      9 hours ago · 
    • Joyah Senget haha bila buat gigi uh husin .
      9 hours ago ·  ·  1
    • Husin Ghombau hehe , comey kan ? den dah kobar dah , den ni ado keistimewaa, boleh tumbuh gigi time tongah online muko buku ni
      9 hours ago · 
    • Joyah Senget haha , untung lah mcm maner uh bagi tips sikit ha . joyah pon tak ad gigi uh buat mulut mcm uh lain laj jenab muda lagi
      9 hours ago ·  ·  

saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment