kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Saturday, March 17, 2012

new life . kembali tersenyum

assalammualaikum blogger 
oke , hari ni saya nak update blogger lah :)
macam tajuk kat atas uh new life maknenya hidop baru . 
omg . hidup baru !
maksudnye 
saya lah yang nak mulakan hidup baru saya .
yelah . sampai bilakan nak jadi macam ni tahun ni kan tahun SPm so kenalah hidup baru untuk semangat yang baru yelah semangat lame saya dah terbanglah . hehe 

 oke . dia kenangan saya je sekarang ni ye . 
oke tutup cerita pasal dia . 
 now ! 

new life 
*solat mesti penoh ye . oke kalau boleh solat sunat sekali 
*hormat emak dengan ayah itu penting tau 
* saya haruslah menumpukan sepenoh perhatian ketika belajar 
*tiada main - main lagi ye atika . fokus , fokus dan fokus 
*haruslah mengulangkaji pelajaran 3jam sehari .ye 
*time prep banyakkan buat latihan . no borak or gosip ye 
*haruslah menghormati guru ye . oke mntak maap dari sekarang jika ada buat salah . INGAT !
*no enjoi dengan kawan - kawan lagi ye . oke FANAS time to fokus ye 

p/s : harap saya dapat penuhi permintaan ayah dengan emak nak tengok saya berjaya . 
       tak nak buat emak dengan ayah kecewa lagi deengan perangai saya ni 
       nak jadi anak yang solehah . amin :)




saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment