kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Friday, April 6, 2012

hari kesedihan

05042012
tarikh ini yang telah banyak buat saya menangis . 


*pertama
tarikh ni lah yang buat semangat saya down sangat - sangat 
ini semua puncanye pasal paper sejarah . oke 
keputusan sejarah saya TEROK 
and 
cikgu cakap saya tak pernah berusaha nak buat yang terbaik . 
memang lah saya down sebab orang cakap macam uh sedangkan 
saya dah berusaha sedaya upaya , sengkang mata study malam , overprep , solat hajat 
tapi
mukin nasib tak mnyebelahi saya untuk dapat keputusan yang terbaik 
oke , saya akan jadikan kata-kata cikgu itu sebagai cabaran untuk saya . 
insyaAllah cikgu saya akan beri eputusan terbaik mase SPM . 

* kedua 
disebabkan seorang manusia ni . 
mulut dia memang tak boleh nak jaga kot . nak cakap yang saya ni kurang hajar dengan cikgu 
sedangkan mulut dia yang kurang hajar , hadoiyai .
dia memang buat mood saya spoil lahh 
p/s : kalau nak cakap orang cermin diri dulu ye . 

*ketiga 
benda yang paling menyedihkan dalam hidup saya kot 
bila FANAS telah dibubarkan
mukin ini yang terbaik untuk diri masing-masing 
sumpah 
saya masih sayang FANAS . 
tapi mukin kami semua tak boleh bersama lagi kot .
yelah masing-masing sebok dengan ego masing-masing 
termasuklah saya .
mukin bila benda ni berlaku , ada hati yang menjerit keriangan kan 
terimakasih ye . ini yang kamo mahukan . 


*keempat 
kawan saya dah banyak berubah . 
oke mukin saya bukan kawan terbaik dia kot , sebab itulah dia pergi tinggalkan saya 
. apa-apa pon terimakasih ye . 
saya tak pernah salahkan kamo kalau yang ini kamo minta 
hope lepas ni kamo bahagia dengan sapa je yang kamo kawan ye 





saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment