kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Saturday, May 12, 2012

kehidupan itu tak selalunye indah

assalammualaikum 
hari ni saya nak bagi tahu satu dunia yang saya sayang sangat kat kawan saya tau , 
tahu tak kenapa ?
sebab mereka selalu ada kat sisi saya time saya susah dah senang . 
biar pun macam maner degilnye saya ni dekat kelas SKK uh tapi mereka still take care pasal saya 
nak tahu tak sekarang ni saya tengah ada sedikit masalah dengan kawan saya , 
walaupun ramai budak kelas lain salahkan saya tetapi budak skk tak putus-putus saport saya 
terharunyee saya , 
saya tak tahu nak balas jasa mereka macam maner  ?
terima kasih sahabat 
saya akan jaga kamu semua selagi nyawa saya ni dikandung badan itu janji saya 
biarlah satu hari nanti kite semua dah buat haluan masing-masing tapi dekat hati kite tak akan pernah terpadam kasih sayang yang kite bina dekat kelas skk selama dua tahun ,
saya sayang kamo smua macam BULAN tahu tak ?
sebab BULAN ada satu je dekat dunia ni . 
saya sayang kamo semua sebab ALLAh s.w.t 

 selamanye sDOUBLEk tetap di hati <3


saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment