kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Saturday, April 28, 2012

terima kasih teman

assalammualaikum blogger 
ini berita gembira
terimakasih ya Allah 
akhirnya semua bersatu  semula 


 FANAS telah dihidupkan kembali atas persetujuan semua . 
harap lepas ni kami tak akan terpisah or putus lagi .
and sesiapa yang terniat nak putuskan kami tolong lah hentikan , 
jangan gangu HIDUP kami FAHAm!
insyaAllah tak ada sesiapa pun dapat pisahkan kami selagi saya masih ada :P

  terima kasih jugakk dekat budak 5skk yang banyak bagi semangat dekat kami semua terutama
 NUR SYUHADA AZHARI yang banyak naikkan semangat kami :)
terima kasih jugakk dekat cikgu MUSDALIFA yang banyak saport kami , walaupun kami ni nakal . 
terima kasih cikgu , kami cuba bagi keputusan yang terbaik untuk cikgu .
tak dilupakan jugak terima kasih untuk orang yang FANAS sayang AMIRA AWANG dan NORANIDA 
terima kasih sebab jadi penyeri hidop kami , jangan pernah tinggalkan kami ye .




p/s : ingat ! apapun yang terjadi , kita tetap bersama ye . tolong lahh lepas ni saya tak nak lagi berpisah dengan kami semua , cukup lah sekali uh je saya dan kecik gubarkan FANAS .
janji ye dengan saya , hope kita dapat akhirkan persahabatan kita ini dengan kenangan yang terindah 

saya SAYANG awak macam BULAN sebab BULAN ada satu je dekat DUNIA 
saya SAYANG awak macam BINTANG sebab BINTANG berjuta dekat LANGIT macam itulah kasih SAYANG saya berjuta sampai tak terkira . 
saya SAYANG awak macam PELANGI sebab PELANGI selalu meWARNAI langit
macam awak yang selalu MEWARNAI hidup saya <3 

persahabatan itu indah 
farah nabila ,nina harmiza ,jati ayu ,shazana shahrim , amira awang ,noranida ,nur zalifah mohd zaini 
nur shahira , nur syuhada , dalila , nur syamila , syafieqahh zaini , khairunnadia , norahasyikin , 











saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment