kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Saturday, June 23, 2012

malam yang tak mungkin saya lupakan with my friend's

 assalammualaikum 
mari sini dengar cerita saya 
 oke hari nihh saya dengan sahabat saya buat kerja gila ,
hahaha tahu tak kerja apa ?
kite orang tido 5 orang dalam 2 katil yang di gabungkan dah lah katil saya tuhh tingkat atas 
memang berhimpitlah semua macam sardin dalam tin .dengan semua nyerr saiz kecil - kecil pulak kan
apapun kami tersangat lahh gembira .
 nak dijadikan cerita satu malam nihh , time tengah lepak atas katil . 
bajek nak tidor tapi tak tidor pon leka borak -borak 
tibe- tibe ada benda warne hitam terbang . 

omg kelawar telah mengganas dalam dorm saya . 
hahaha , sumpah saya memang takot gila dengan kelawar . 
saya dengan bella kamal pon terus terjun dari atas katil sebab nak lari keluar . 
nasib baik lah katil saya sebelah pintu dorm jer .
tapi dekat atas katil tuhh still ada nina , efah dengan comel . 
mereka tuhh berat bontot sangat nak keluar . 
mereka duduk jer atas katil tuhh dengan badan berselubung dengan selimut . 
tibe - tibe kelawar tuhh menganas dekat katil mereka . 
kelawar tuhh terbang sekitar mereka jer . 
saya dengan bella pon jerit lahh dekat mereka cakap dekat mereka kelawar tuhh atas mereka jer . 
 ha hambikk kau ! terjerit macam kena histeria lahh mereka . 
 bila kelawar tuhh terbang jer dekat tempat lain saya suruh lahh dia orang turun . 
tiba - tiba jer ada bunyi tumm ! 
 oke kelawar tewas dengan kipas dorm saya . 
and saya pon bukak lah lampu untuk tengok maner kelawar tuhh , 
carik - carik tak jumpa last - last jumpa kelawar tuhh dekat bawah katil diana . 
hahaha , kelawar itu mati dengan trajisnyerr . 


saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment