kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Saturday, June 9, 2012

sepanjang cuti sekolah :D

assalammualaikum blogger . 
maaf lahh dah bape hari tak update awak ye . 
dah nak balik asrama baru saya update awak balikkan .
 ermm maaf maaf . 
mase tak mengizinkan lahh nak mengupdate awak . 
hari ni saya nak cerita tentang apa benda yang saya buat sepanjang cuti sekolah 2 minngu ni .
macam seramm je kan bunyi nyerr . 
nak tahu takk cuti sekolahh minggu ni paling BOSAN
yelahhh mereka cuti hari jumaat kami pelajar form 5 cuti hari selasa 
sebab ada perkampungan akedemik 
tak kisah lahh sebab saya kan nak spm tahun ni berkorban lahh sikitkan . 
hari rabu kawan saya datang rumah , kawan sekolah lama saya . diela shariff 
tido rumah saya sampai hari jumaat . best bhai lepak dengan dia , lama tak jumpa rinduuu . 
hari khamis akak saya bawak kite orang pergi jusco tengok wayang cerita man sewel datang kl . 
satu hari habiskan masa dekat jusco jelahh . 
hari sabtu pulak pergi pahang rumah saudara ada kenduri kahwin 
teramat lahh jauh jenuh pulakk duduk dalam kereta tuh lama- lama 
ahad  isnin selasa rabu 
langsung tak buat ape -ape
 duduk dekat rumah kemas rumah dan menghadap fesbok dengan twitter 24 jam .
memang terbaiklahh kan . 
sampai membebel mak dengan ayah saya .
"adik belajar dik dah nak spm berfesbok lagi "
hari rabu malam saya tido rumah nenek saya sampai lahh hari jumaat . 
nothing story dekat rumah nenek saya . 
jumaat malam family saya buat kenduri arwah dekat masjid taman angsamas . 
semua keluarge hadir . 
dekat masjid saya duduk dengan sepupu saya yang baru darjah 2
dia kata dia rindu saya sebab dah lama tak jumpa yelah saya duduk asrama jarang balik kampung wan . 
kalau mereka semua berkumpul sape yang duduk asrama memang tak ada lahh . 
setahun sekali lahh dapat jumpa tuhh pon hari raya . 
dia tulis nama dia atas tisu suruh saya simpan . 
yang pegang HP uh lahh dia 
"nurin aderiana iman"
malam sabtu pulak pergi makan dengan keluarga cik murat dekat man tomyam 
bukan lahh main ramai orang dekat sana .
 maja semua penuh ada yang baru sampai tapi balik sebab tak ada meja . 
walaupun makanan sampai lambat tapi alhamdulilah kenyang 
terima kasih cik murat belanja kami makan .
dan hari ahad yang agak muram 
kerana mereka yang bergelar pelajar asrama terpaksa pulang ke asrama hari ni . 
tak dapat lahh nak berfesbok , bertwitter & berblogger . 
tak dapat lahh nak makan masakan emak .
tak dapat lahh nak tidur atas katil empok 
tak dapat lahh nak bagun pagi lambat lagi 
bermulalah kehidupan yang penuh peraturan . 
selamat pulang ke asrama .  






saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment