kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Monday, June 4, 2012

ohh blogger . hanye untuk diri saya

assalammualaikum blogger 
rindu nak post banyak - banyak  at blogger nihh kan . 
 yelah , apa yang saya post semua jadi masaalah dekat orang lain kan 
sebab semua saya buat ada jer salah dekat mata semua orang kan  .
sedangkan nihh blogger saya , tapi orang lain yang nak tentukan saya tulis apa kan . 
tak kira lahh apa pun yang terjadi saya tak akan tutup blogger nihh 
yelahh ni jer tempat saya mengaduh , selama nihh tak pernah pn nak mengadu dengan orang lainn selain allah 
yelahh semua orang lain pendapat tak pernah nak paham orang lain . 
  penat jugakk kalau asyik nak jaga hati orang kan . 
biarlahh apapun yang terjadi saya nak sentiase tersenyum untuk diri saya 
baik kite jage hati kite sendiri 
mukin itu lebih baik . 



. . memo . .
hanye untuk diri saya tak ada kena mengena dengan orang lain . 
saya tak berharap untuk menjadi orang yang terpenting dalam hidup awak kerana itu merupakan permintaan yang terlalu besar bagi saya . saya hanye berharap suatu saat nanti jika awak melihat saya . awak akan tersenyum dan berkata dia lah orang yang selalu menyayangi ku . 
sebab saya sayang awak saya korbankan perasaan saya , saya biarkan hati saay terluka . 
makin lama kita kenal seseorang itu , makin banyak dugaannye , makin bertambah kenangan dengannya , makin susahlah untuk kita melepaskannya apatah lagi melupakannya .
single bukan bererti tiada yang menyayangimu tetapi itu sebagai tanda ALLAh sedang menulis cerita terindah buat dirimu , subahanallah 



saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

4 comments:

  1. nice entry! :)
    jmput join segmen prtma ni ye..hrp dpt merihkn segmen prtmaa ayuz..

    http://www.wpfkamal.blogspot.com/2012/06/segmen-pertama-dari-ayuz.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. ty ye , sudi singgah :) insyAallah nnti sye follow ye

      Delete
  2. tersentu bila saya baca entry awak ni..opps ter'felling' lebih-lebih pulak..^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe , ehh takmo lahh filling sangat , saje2 tulis . btwy ty singgah ye :)

      Delete