kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Friday, January 20, 2012

al-fatihah


assalammualaikum 
semalam saya ngan family pergi pakson seremban , sebab taman angsamas ada buat pertandingan boling .
tiba - tiba saya dapat SMS daripada sarah .
"ika ayah dila meninggal "
trkejut sangat time uh sbab saya tak tahu dila mane , so saya call sara tanye dila maner .
sara cakap adila ipd .
terkejut sangat , hanye mampu berdoa je mase uh supaya tuhan kuatkan dila dan keluarga .
lepas habis mein boling saya dan family terus gerak pergi rumah dila .
hurmmm .
sampai rumah dila . tengok dila ngah menangis .
ya allah kuatkan lahh sahabat aku ni ya allah .
dila cerita kat saya time uh mereka one family tengah tengok tv tiba - tiba ayah dia sesak nafas dia ingat ayah dia main - main . pas uh ayah dia tumbang .
saat bersama family ayah tersayang pergi menghadap ilahi .
semoga adila dan keluarga tabah menghadapi dugaan ini .
kuatkan semangat untuk tempuhi hari yang mendatang .


p/s : sahabat ku . mukin tuhan lebih sayangkan ayah kau , relakan pemergian dia dengan hati yang tenang , banyakkan sedekah al - fatihah . moga ayah kau di tempatkan di tempat orang - orang yang beriman .
SPM buat yang terbaik jadikan ini semua sebagai pembakar semangat kamo .
saya sentiase menyokong kamo dari belakang . jangan bersedih wahai sahabat ku .
saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment