kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Friday, January 27, 2012

hope awak cepat sihat ye . miss you sayang

assalamualaikum 
awak blogger ini untuk awak yang amat saya rindu .
awak hope awak cepat sembuh ye . 
saya tak tahu nape dengan saya malam ni . 
entah saya rasa sedih sangat tau . 
bila awak hantar SMS mcm ni "awak kena kuat :) "
esok awak pergi cek medical check-up kan hope tak ada apa-apa lahh
sejak awak sakit ni saya risau sangat sebab awak uh suka buat saya risau dengan cara percakapan awak 
awak jage diri ye . awak kene kuat untuk umi awak .
awak kena kuat untuk saya jugak tau :(
jangan biarkan umi awak sedih bila dia tengok awak .
kan awak cakap awak nak jadi HERO saya kalau nak jadi HERO saya awak kena kuat .
insyaAllah umi awak sehat . 
saya rindukan awak sayang <3





saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment