kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Monday, January 23, 2012

dia bukan milik saya .

assalamualaikum 
apa khabar semua ? hope semua baik ye . 
oke hari ni saya nak cerita sikit pasal sorang budak ni name dia nurul najiha 
oke dia satu sekolah dengan saya , and dia form 4 
baru bape minggu dia masuk sekolah saya . 
haha . oke nak tahu tak macam maner kisah saya dan jia bermula .
masa hari kedua kot dia masuk sekolah uh . 
dia demam and then saya lah yang menjaga dia semasa di surau . 
sejak uh lahh kite org rapat . 
tapi 
sekarang dahh tak lagi lahh sebab dia dahh ad A'a
tapi still kami bertegur lagi lahh tapi tak serapat dulu . 
sebab 
nanti a'a dia marah pulakk kan . 
nanti tak pasal - pasal a'a dia cakap saya ni perampas lahh pulakkk .
malas lahh kan nak gaduhhh sebab benda mcm ni . 
apapun jia baik and selalu take care pasal mama 
saya sayang kamo yaya <3

jom tengok gambar jia
                                                             




p/s : jia maa nak pesan ni , jia belajar betol-betol tau sampai jadi pandai tau . jia jgan lupa makan erk nanti jia sakit kalau jia tak makan . jia jangan lupa solat ye . kalau nak maa tlong apa-apa maa bolehh . mntakk je tolong at maa org akak form 5 yang lainn . ingt pesan maa oke . 
hope jia happy selama berada di sekolah baru ye :)


saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment