kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Sunday, January 1, 2012

you make me happy friend's

assalamualaikum ,
tajuk kat atas uh bace dulu , yeahhh .
cerita nya bermula pada tarikh 31.12.2011
saya keluar dengan kawan lama saya , alah pergi jusco je .
saya keluar dengan kecik , nana , tieya & tirahh .
wahh , best sangat dapat keluar dengan mereka walaupun tak semua ada tapi mereka je dah membuatkan saya gembira berada disamping mereka , yelahh jalan2 terakhir katakan sebelum saya masuk asrama balik .
lepas ni susah dahh nak jumpa mereka balik .
mesti rindu sangat kat mereka , sebab mereka lahh penghibur hati saya , pengubat rindu saya .
wah ! ayat saya , jiwang gitu .
walaupun masa singkat tapi kenangan itu akan saya simpan rapi dalam memori hidop saya .

ucapan untuk sahabat lama :)
kawan-kawan . ika nak pesan ni . belajar rajin2 tau . ingat kita semua nak amek peperiksaan yang menentukan arah tuju hidop kita . berjuang lahh habis-habisan . ingat tau pesan ika , terakhir  ika nak cakap  , jage diri baik - baik , jangan tinggal solat , jangan lawan cakap ibubapa . kalau ada masalah selesaikan dengan cara elok tau . tak mau gadoh-gadoh dan jage lahh hati kawan kite semua .
ingat tau noratika abd hamid sayang kawan dia sangat-sangat .
walaupun ika jauh dengan kau orang tapi hati ika tak pernah berubah or lupakan kawan yang banyak sapport ika time susah senang , walaupun ika dah ada kawan baru tapi ko orang semua tetap yang pertama dalam hati ika . ika rindu sangat kat semua , ika menyesal pindah sekolah sebab ika ase ika semakin jauh dengan kau orang . rindu sangat gelak ketawa kamo semua . ika tahu ramai kawan kepayang dahh lupakan ika tapi tak pe ika tak kesahh sebab ika yang salah ika tinggalkan kamo semuakan . ika mintak maaf tau . iklas dari hati . ika sayang semua . jangan pernah berubah sahabat . hati kamo milik ika selamanya . :(

~gambar semasa dekat jusco ~
 atiya & adila & nana & atika 

atiya & atika 

dari belakang 
atika & adila 







saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment