kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Friday, January 6, 2012

welcome back to school


assalammualaikum 
selamat kembali ke sekolah kawan-kawan 
dan selamat kembalik ke asrama smv DUHMS 
asrama kita orang dah lawa lahh .
dah cat baru , bilik air baru , pondok baru , daining baru , katil baru , 
semua lahh baru .
haha yang baru itu semua untuk form 4 je .
haha , tapi tahun ni best sangat kat asrama , 
tapi dorm je macam tak best sikit sbab aku tak ad kawan dalam dorm uh 
aku dapat dorm melati 1 
.......
tapi apa-apa pun kehidupan asrama tahun ni best dengan kawan-kawan aku . 
hehe tapi sayang fatin suraya dahh ak ada .
pindah senyap-senyap tak nak pon cakap ngan F.A.N.A.S
arghhh sumpah kami semua rindu kau FATIN ...
setiap malam kite orang akan lepak dekat padang depan dorm , 
pasang tikar baring kat situ ramai-ramai sampai lahh pagar asrama akan ditutup baru lahh 
kite orang akan masuk dorm .
isnin ni baru lahh form 4 akan mendaftar masuk asrama . 
meriahlah sikit asrama lau tak sunyi je block belakang uh .
harap-harap budak form 4 tahun ni best .
jadi itu je cerita saya tok kali ni , nanti saya cerita lagi oke pasal asrama saya :) 
SPM menanti , doakan kejayaan saya 
terima kasih 





saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment