kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Wednesday, January 25, 2012

thank you friend's

assalammualaikum .
hari ni saya nak story pasal afiqah nasuha mohd latif 
sedapkan name uhh . 
mestilah sedap dan secantik tuan dia . 
oke nak tengok tak siapakan insan itu . 
oke cantik kan dia . 
oke yg buat saya nak tulis pasal di sebab semalam saya terbaca blogger dia tentang saya .
sumpah saya terkejut sebab tersenarai dalam friendship dia .
yelahh , saya kan suka sakitkan hati dia . 
ingat dia benci saya . sebab perangai saya yang suka sakitkan hati dia . 
haha . tapi bila dia tulis pasal saya terharu pun ad . 
oke nak bace takk apa yang dia tulis pasal saya kat blogger dia .

Continue with my mama . Bukan mama kandung aku mama angkat aku kat dalam dorm . Gila gempak . Kalau ade mama mesti ade mummy kan . Nanti aku story dekat korang . Haa . Name mama nieh Nor Atika Ab Hamid . Aku yang tulis name die dekat buku tulis sek die tau . Sayang kan die dekat aku . Kitorang pernah gaduh dan pernah baik balik . Itulah first aku gado and the last jugak . Aku dah tak nak tengok die menangis sebab aku lagi . Tak sanggup lagi aku sayang die . Kalau dah orang yang kite sayang menangis mestilah kita pun sedih kan ? Aku tak nak die sedih , aku pun sedih jugak nanti . Amal pun . Gadoh baik balik . Tapi aku memang langsung tak terniat nak sakitkan hati diorang pun . Aku sayang kau mama :) Love NUHA :D


oke inilah antara isi dalam blogger dia yang menceritakan tentang saya . 
oke ika maa nak cakap yang maa sayang ika jugakk . yeahh kite penah gadohkan tapi cukuplah sekali yang membuat saya menangis . oke ty sbab tak buat maa nangis lagi sebab kamo . hehe 
maa pon sayang ika .maa pon tak pernah terniat pon nak sakitkan hati kamo wahai afiqah nasuha . 
mama sayang ika :) 

hope persahabatan kita ni kekal untuk  selamanya ye . 
saya sayang kamo lebih dari yang kamo tahu . 
afiqah nasuha .

nak sambung cerita lagi ni . 
muhammad fauzan ishan .
dia yang mempromotkan blogger afiqah nasuha kat saya . haha 
jap ye saya tunjukkan gambar dia .
oke kawan dengan dia memang best lahh .
dia selalunya tempat group saya F.A.N.A.S bercerita masaalah . 
haha dia ni kira dairi bergerak kita orang lahh . 
dia jugakk yang selalunya menyelesaikan masaalah yang berlaku dekat group kami .
konselor pon dia bolehh jadi . 
dia hot tau kat sekolah sebab uh lahh afiqah nasuha sayang dia . hehe 
dan dia juga merupakan lelaki yang digilai di sekolah kami . 
sikit-sikit dapat memo daripada perempuan sekolahh saya . 
oke yang selalu membaca memo dia semestinya lahh saya . 
yelahh sebab sekolah saya kepupusan lelaki mcm dia nihh . 

oke hope bila dahh habis sekolah nanti engkau takk kan lupakan group aku ye .
apapun aku suka kawan dengan kau 
mcm teks at atas uh kami 'sahabat untuk selamanya' . right 
ty sebab jadi kawan saya ye :)








saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment