kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Thursday, January 24, 2013

akhirnya

alhamdulilah 
akhirnya kamu kembali semula 
yee memang maa rindu sangat dekat kamu 
lame sangat maa tunggu kamu ok balik 
rupanya penantian maa tak sia - sia
hope lepas ni kamu tak pergi lagi yee 
walaupun sekarang ni kite tak rapat macam dulu 
maa tetap bersyukur kamu still sud balas mcj maa 
biarlah hanye 2 ke 3 mcj sekali pun
atlist maa tahu keadaan kamu 
hope benda yang dulu tak berulang lagi 
maa dah cukup derita dahh 
maa tahu kamu tahu macam maner keadaan maa bila kamu pergi macam tuh jerrr
tapi maa tahu jugak kamu terpaksekan buat tuhh semua 
maa dah tak nak ungit or cerita benda yang dah lepas 
yang pasti sekarng ni maa rindu sangat dekat kamu budak kerek 

last post dia at facebook 
Ohh yaa baru ingat esok ade test ... so tak dpt nak online lame hmm study timee.. before that aku doakan kau jumpa org yg lebih menghargai kau ok. Yaa aku tak hargai kau. Tu yg kau selalu ckp kan . Aku nak bagitahu satu bende nie je aku rindukan kau sebenarnye tapi ade satu bende yg aku terpakse ego kan diri aku terpakse jdi org yg tak reti menghargai kau. Ok




saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment