kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Thursday, January 3, 2013

kembar ke ?

assalammualaikum 
haaa mesti tertanye - tanye kan kenape tajuk dekat atas tuhh . 
haha . macam nihh cerita nyaa . 
time kerja hari tuhh bos saya suruh saya bayar bil dekat SAINS 
 saya pon ajak lahh nina teman 
sampai lahh giliran saya , saya pon pergilah dekat counter tuhh 
tengah dia tengok bil saya 
dia pon pandang lahh kami dua orang 
then yang jage counter tuhh pon tanyee . 
ehh , kembar yee ?
nina pandang saya dan saya pon pandang nina 
tergelak kite orang then nina cakap takk lahh kawan jer . 
haaa ambik kau tuhh lahh selalu sangat bersama sampai orang ingat kembar 
maner takk  nyerr dah 10tahun bersama  . 
dahh macam belangkas dahh tak bolehh nak berpisahh . 
sekolah same sampaikan masuk asrama dorm pon sama 
haa sekarang tempat kerja pon sama . 
tuhh lah orang cakap persahabatan yang iklas memang susah untuk dipisahkan .
haaa . btwy saya sayang kawan saya . 
hope persahabatan kami kekal hingga akhir hayat . 
suferfuhh double wow ! 

- foto terindah -






saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment