kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Sunday, January 20, 2013

ujian komputer

 pagi tadi saya pergi test ujian komputer untul lesen kereta 
awal pagi ayah dah kejot katenyerr orang tuhh nak ambik pukul 7.15am 
saya pon kena lah bagun awal 
tunggu punya tunggu pukul 8.00 am baru lahh orang tuhh datang amik 
sampai dekat kelas tuh dalam pukul 8.15 am 
masuk jer dalam kelas tuh bukan men ramai lagi orang tengah tunggu giliran 
saya pon duduk lah dengan kakak ika tunggu giliran kite orang 
lepas nombor saya kena sebut pergi dekat orang tu ambik gambar lepas tuh masuk buat test komputer
boleh tahan jugak lah soalan dia susah lah jugak 
tapi saya tak tahu nape saya cuak sangat bila ada dalam tuh rase macam mase dah nak habis jer
mybe sebab tuh lah kot kelam kabut sangat 
saya buat cepat - cepat sampai lupa nak semak balik 
last - last bila dapat keputusan saya dapat 40 / 50 
then saya pon keluar lahh tunggu kakak ika kat luar 
then bila dia dah habis saya pon pergi lah dekat dia 
                                        saya : akak dapat berapa ? lulus tak ?
                                kakak ika : tak ! akak dapat 41 jer . ika dapat berapa ?
                                        saya : ika dapat 40 jer
ambik beg terus keluar untuk balik 
masuk kereta acik tuhh tanyer 
                                        acik : macam maner ?
                               kakak ika : dua -dua gagal lah cik !
                                       acik : kena ambik test lagi sekali lah ni .
sampai rumah mak tanyer 
                                      mak : dah balik dah . macam maner ?
                                      saya : gagal 
                                      mak : berapa markah ?
                                      saya : 40 . kakak ika dapat 41 
berapa minit lepas tuh ayah call 
                                      ayah : dah habis belum ?
                                      saya : dah
                                      ayah : adik dah balik ?
                                      saya : dah 
                                      ayah : dah sampai rumah ke ?
                                      saya : dah 
                                      ayah : macam maner ?
                                      saya : gagal dapat 40 jer 
                                      ayah : (ketawa) anak cik rahim dapat berapa ?
                                      saya : 41 jer 
                                      ayah : lah yeke . oke lahh . 


p/s ;kecewa betol walaupun hanyelah ujian memandu selasa ni ada test balik , harap sangat kali ni lulus .
kawan - kawan tolong doakan saya yee :) 





saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment