kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Friday, January 11, 2013

peristiwa di tandas


nak di jadikan cerita time saya teman nina pergi tandas .
saya kacau nina time nina tengah buang air 
memang saya tak sangka pulak dekat dalam tandas tuhh ada orang lain .
then saya pon tutup lahh lampu and saya kunci pintu dari luar
ingat nina yang menjerit 
tibe-2 orang lain  jerit dari dalam "wow , sape pulak yang main lampu ni " . 
terus lahh saya on balik lampu tuhh
berapa minit lepas tuh nina pon keluar . 
terus tanye nina "ada orang ke dekat dalam ? " 
nina cakap "ada lahh doh ! acik tuhh dekt dalam da mencarot bhai " 
ape lagi saya dengan nina lari kelam kabut menyorok dekat bawah meja kedai nina 
then acik yuhh pon keluar dari tandas pandang SLEK dekat kedai nina 
saya dekat bawah meja tahan gelakk jer lahh sebab mak cik tuhh tak nampak saya .
dah berapa minit duduk kedai nina ni tajut pulak tinggalkan kedai saya lama-2 tapi rasa takut pulak nak balik kedai sebab sebelum nak sampai kedai saya kena lintas kedai mak cik tuhh dulu . 
OMG keluar kedai nina lalu depan kedai mak cik tuhh buat muka tak bersalah . 
lepas jer kedai mak cik tuhh terus lari duduk kedai tak keluar-2 



saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

0 komen budak comel:

Post a Comment