kaka here ! awesome girl with her story .dont forget to smile :) and dont forget to follow .

Follow

Tuesday, January 22, 2013

lulus ujian komputer

yahoo ..
 akhirnyee saya lulus jugak ujian komputer tunggu lesen L keluar lepas tuh dah boleh belajar bawak kereta . 
wahh bestnyer rase tak sabar pulak nak bawak kereta 
lepas ni dah pandai bawak kereta tak ada lahh nak susahkan mak dengan ayah hantar and jemput saya balik kerja . 
tadi ujian komputer saya dapat 45 / 50 
lepas jer selesai terus SMS mak dengan ayah 
mak ayah adik lulus 
hahaha . 
ahad ni mukin pergi ceramah kejap lepas tuh baru belajar bawak kereta 
yelah tady lepas habis ujian komputer patut dah boleh pergi ceramah tapi maklumlah kena masuk kerja balik so kena lah tundakan ceramah pada ari ahad pulak 
tak pelah dimana ada kemahuan di situ ada jalan kan 

lepas ni ujian JPJ pulakk 
alamak hai ni yang buat saya takut ni 
ape pon doakan yang terbaik yee untuk saya . 



saat kite perlukan sesorang tapi tiada sesiapa yang mendengarnya ingat lahh bahawa ALLAH sentiase mendengarnya

8 comments:

  1. salam..uihh dah macam2 ujian pulak ye, zaman mamahanny dulu senang jew..ujian bertulis lps tu ujian bawak kete..skrg ni ujian computer pulak!! Anyway selamat berjaya ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah dunia dah maju mamahanny :) btwy terima kasih yee :)

      Delete
  2. congratulation on the exam.. :D

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete